Translate

piątek, 20 stycznia 2012

Życie ma wiele twarzy na drodze -lecz czy prawdziwych?- oby... daj Boże

Przytul,
Niech będzie jak dawniej,
Protekcjonalnie pocałuj w czoło ,
Powiedź starą śpiewkę:"Poradzimy sobie,jesteśmy nie do pobicia!"
Zanuć po raz setny:Przeżyjemy to my..."
Pokaż mi ,że mam w sobie chociaż małą cząsteczkę człowieczeństwa....!

To było wtedy takie głupie... i takie prawdziwe.
Wtedy była prawda
To jedyny okres w moim życiu kiedy byłam szczęśliwa,tak bardzo chciałam,żeby to trwało wiecznie
Miało tak być
Życie...
Ludzie...
Udupiliśmy to
Spierdoliliśmy w mistrzowski sposób...
Nie pojmuję jaki mogę Cię Kochać jednocześnie tak bardzo nienawidzić -całych moich sił!

Cisza
To to czego mi teraz mi potrzeba
Może to będzie takie egoistyczne ale trudno
Potrzebuje ciszy od innych ludzi,ciszy od uczuć.
Dobrze,że jest sesja nawet razy dwa,dobrze,że jest I przejdą deszcze...,dobrze,że S.P zrozumiał o co mi chodzi stara się pomóc.


A największe DOBRZE
to, to ,że w końcu zrozumiałam ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.