Translate

wtorek, 10 stycznia 2012

A z marzeń nic nie pozostało...

I gdyby te cztery dziewczyny z dzisiaj mogły cofnąć czas...
Ach tak dobrze i takiego spotkania nie było od...Zamiota w sesji letniej !Pamiętam jak w Arkadii popylałam już na boso ...
Wtedy...ach
A dziś ?
Stały pod budynkiem i gadały i żadna z nich,oprócz mnie nie była na tyle odważna żeby powiedzieć :Idziemy na kawę"Tak wiem, to ja zawsze odwalam brudną robotę
i dobrze,że to powiedziałam
W tym roku jakoś się rozbiegłyśmy  ...odepchnęłyśmy...zagubiłyśmy z tym wszystkim
Dziś każda była szczera,i zrezygnowana
Dla każdej te dwa lata to strata,każda chciałaby się cofnąć wstecz o dwa ...
Każda nie jest na swojej drodze
To żałosne i smutne
brniemy w coś co nic nie da,nie rozwinie ,nie wzbogaci, nie pomoże.
To co studiuje mnie interesuje,chciałabym być taka jak mój ojciec,pokazać mu że za każdym razem kiedy przyciska mnie do ziemi ja jestem silniejsza i twardsza.
Chciałam, iść jego drogą
Teraz już sama nie wiem
Wczoraj na treningu zaświtała myśl:To już ostatni rok studiowania.
Bo dostałam swój kalendarz na sezon do czerwca...
Dostałam to czego chciałam
Nawet małe wypowiedziane w wakacje życzenie się spełniło,choć niechcący
Opera Nova w Bydgoszczy-tego właśnie wtedy chciałam
Teraz będziesz tam
Poczujesz to
I co Ci tu da System Polityczny ,z którego dziś pisałaś egzamin?Albo analiza wyroku i szukanie w nim wpływu ideologii?
Nic...Z tego roku pomoże mi tylko wf ...
W szarej dupie
Tak mi tu pasuje to określenie choć wcale się tak nie czuję...
Dziś S.w Sevilli daje czadu
Trzymam kciuki
A chciały wyciągnąć ode mnie dziś Czy jestem z Tobą czy nie ....
Wybacz
Zaprzeczyłam
Nie chciałam podzielić się swoim szczęściem
znowu...
Uzasadniłam to tym,że M.G zrujnował mnie ....wewnętrznie i wykorzystał.Potraktował jak zabawkę
Podobno z facetami jest tak ,że im bardziej kobieta go olewa tym bardziej on się stara.
Ja obrałam taktykę im mniej się nie  angażuje tym bardziej ty nalegasz...
Bo mnie ,jak dziś A.powiedziała "trzeba pytać wprost"
To prawda ,konkretnie i krótko
Dziewczyny ...dzięki za to co dziś i postaram się czuwać nad tym,żeby to się zdarzało częściej.
To mi pomaga ale myślę,że nie tylko mi.

2 komentarze:

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.