Translate

piątek, 27 stycznia 2012

(głód) krew pot i łzy

Całe życie kurwa na diecie...nie daje już rady
pamiętam jak nienawidziłam tego jednego dnia w miesiącu,kiedy w balecie nas ważyli.
Zawsze byłam ta gruba
Teraz też nie jestem taka jak powinnam być,głupkowato dążę do jakiegoś nieosiągalnego ideału;ciągle podnoszę poprzeczkę wyżej i wyżej.

Krew...Pot..  Łzy ...

Zmęczenie,że Kurwa odechciewa się żyć
A gdy kamerują i robią zdjęcia to się uśmiechasz...
Bo co masz robić?
Po co masz pokazywać,że marzysz tylko o tym żeby palnąć sobie w łeb.

Złe i smutne rzeczy nie sprzedają się w dzisiejszym świecie

On lubi tylko sukces i kasę
Musisz być bogatym.
Nawet gdy nie jesteś to musisz sprawiać wrażenie dzianego.
I tak pędzimy do przodu
oszukując coraz bardziej

Świat ?
Czy siebie ?

Jutro 28 ..i niech przeją już te deszcze i jebana sesja number 2

4 komentarze:

  1. kiedyś też uważałam że nadzieja jest matką głupich, ale co nam zwykłym ,szarym ludziom pozostaje w tym świecie...

    'głupkowato dążę do jakiegoś nieosiągalnego ideału;ciągle podnoszę poprzeczkę wyżej i wyżej..' - jakbym czytała o sobie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy bardzo podobne w tym co czujemy i piszemy na swoich blogach.Jakby jakieś alter ego :)
      Dobrze,że jest chociaż ona ..inaczej nie byłoby nic ...

      Usuń
  2. też odniosłam podobne wrażenie czytając Twoje wpisy.. ale przynajmniej nie czuję sie już tak bardzo dziwna i wyobcowana.. bo wiem, ze są osoby, które myślą i czują podobnie jak ja..

    Tylko ona utrzymuje nas przy życiu..

    OdpowiedzUsuń
  3. ktoś kiedyś napisał:
    Jeżeli z czymś się borykasz, rozejrzyj się dookoła, a zobaczysz, że wszyscy ludzie z czymś się borykają i że dla nich jest to równie trudne, jak dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.