Translate

niedziela, 8 stycznia 2012

Bez scenariusza bez pewności co jutro się wydarzy ....to takie zajebiste

To już rok
Rok jak znam się z S.P
ach w życiu bym nie przypuszczała,że....no będziemy razem
A jednak
Od początku mi się szalenie podobał,chociaż była ...zajęta
Tak więc był atrakcyjny ale żeby nie było to wszystko
A dziś ?
Zapewne powiedziałby,że to szczęśliwa 7
Ale tego nie powie bo wyjechał do Sevilli z baletem
Też bym pojechała gdybym nie miała 10 egzaminu z Systemów(macie trzymać kciuki!)
Ach tak sobie wczoraj na treningu myślałam,gdybym mogła rzucić studia i całkowicie poświęcić się dla baletu tak jak chciałam....
Ale to już niemożliwe,nie z braku odwagi tylko szkoda mi tego czasu,tego stresu który poszedł na te studia.
Nie lubię marnować.
I tego roku znajomości też nie zmarnowałam...nie nie zmarnowałam i następnych dni też nie
Ktoś miał racje pisząc,że :"Dobrze,że życie to nie powieść"...o tak cholernie dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.