Translate

niedziela, 15 stycznia 2012

Gdy się śmieje -tak na prawdę jest cholernie smutna...Nie wierz jej ,ona zawsze robi wszystko wbrew sobie.Kochając rani ...

Dziś bez wymuskanej historyjki będzie historia niedoskonała o idiotce.
Idiotce,która wczoraj znów zaczęła ranić ludzi, których kocha.
Jak mogłam to mu zrobi?
Obiecałam, obiecałam sobie, jemu. nam ,że mu tego nie zrobię ale ...co tam po moich obietnicach.
Nie wiem jak jutro a może nawet dziś spojrzeć mu w oczy.
Nie dam rady
tchórz ze mnie
tak łatwo być mi podłą a tak trudno potem ponieś tego konsekwencje.
Nie zwalaj winy na niego,że miało by bez zobowiązań że miał by tylko sex ,bo sama dobrze wiesz ,że i ty coś poczułaś.
On był pierwszy ale ty odwzajemniłaś.
Nie wiem ,już nic nie wiem...
Jak znam życie to nawet się nie obrazi po prostu uda że nic się nie stało.
A może odczyta dobrze gest STOP
I przestanie naciskać
Bardzo chciałabym się bardziej zaangażować ale... coś mnie blokuje.
Nie coś... tylko ktoś...!
Jeszcze potrzeba trochę więcej czasu na przetrawienie
I trochę więcej czasu z S.P na upewnienie.
I to mu muszę kurwa w końcu powiedzieć
Bo to nie jest tak,że on za mną lata a ja go odpycham.
Chcę żeby był najważniejszy w moim życiu był na pierwszym miejscu,nie chce go z nikim porównywać,zmieniać i dostosowywać do swojego życia.
Kurwa kurwa kurwa .
 Powiedz mu to jutro tchórzu.Albo dziś...
Tak bardzo czekałam na 14 aż przyjedzie aż wróci bo tęskniłam
i co?
14 przyszedł a ja taki numer wykręcam
Było mu przykro ,wiem o tym

Jest moim przyjacielem więc dobrze kojarzy,że potrafię robić coś takiego ludziom których kocham.
Wie też że zawsze mi przykro...i tego nie chce
Mam nadz.,że zachowa się jak przyjaciel i zrozumie.Wymyśliłam,że zaproszę na kolacje bo przecież przez żołądek do serca.Ale wyjaśnię jak było ,żeby nie dał się nabrać ,że to celowe ...Tak więc kolacja i ....śniadanie razem :???????????oby ,obyś idiotko naprawiła to co spieprzyła .

A gdy spotkam amorka:
Znajdę go i skrzywdzę
Za te wszystkie niespełnione miłostki
Trafienie w nieodpowiednim czasie
Nieprzespane noce i głodowanie
Ciągły mętlik i chaos
I powiem mu
Niech uważa na przyszłość
Bo mam już dość tego wszystkiego
A potem złamię mu łuk i strzały
I niech sobie radzi bez artefaktów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.