Translate

środa, 18 stycznia 2012

Każdy ma w życiu to,na co zasłużył ...

Szmato...
Najpierw naucz się kochać a potem weź się dopiero za miłość!!!
A może macie racje i nie wszyscy zasługują na miłość?
Jestem zapewne wyjątkiem popierającym regułę...
Co mi powiedział S.P ?
On jest...no nie wiem mądry?nie wiem czy to dobre określenie Powiedział mi wtedy:

"Jeśli w życiu szukasz dobra, to je znajdziesz...Zło też znajdziesz, jeśli w nim skupisz swoje poszukiwania...
Zastanów się , czego szukasz, ponieważ świat wynagrodzi twoje starania."
 
Kurwa to czemu do h.p nie wykorzystuje swojej mądrości żeby trzymać się ode mnie z daleka ?!! 
Nie mogę pojąć tego jakim potworem jestem,czym się stałam....
Ach,szkoda że wtedy w wakacje nie zeżarłam tych leków...
Uwolniłabym świat od siebie.
Byłoby na nim mniej zła 
A jeśli S.P chcesz mieć poczucie" misji" wobec mnie to kurwa mać czeka Cię długa droga.
Bo ja sprawiam,że szczęśliwi płaczą,uśmiechnięci kochają w smutku,życie staje się śmiercią.
Jeden był już taki odważny 
I co?
Jestem bolesną raną w jego sercu ...
Zło powraca ...tak samo jaki i dobro .
Ze mną jest chyba tak jak w tej piosence:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.