Translate

piątek, 13 stycznia 2012

Piosenka 36

To wyjątkowy tekst bo gdy go dziś otworzyłam aby wrzucić na bloga to mi nie pasował...może dlatego,że ma już stworzoną melodię i to jedna z najpiękniejszych piosenek jakie udało mam się nagrać?Dlatego postanowiłam trochę zmodyfikować tekst do bloga-bo suche słowa na ekranie nie oddadzą uroki.Dlatego opublikuje w formie wiersza ?no coś do wiersza podobnego :)
*********************************************************
Pamiętam co mówiłeś
Wiem,że nic mnie już nie zmieni
Nie zmieni tego co zrobiłam
Ile skłamałam ,żeby Ciebie zdobyć
Ile poświęciłam ,by przy Tobie zaistnieć

Staranie zależy od kłamstwa
Bardziej pragniesz -więcej kłamiesz
Całą drogę do Ciebie ...
Klamałam
Ni,Nie nie cofnę tego
Zostanę na tym co stworzyłam
Bo Ty nie pozwolisz mi odejsć

Cała wina jest moja
Nigdy już nie będę święta
Nie,Nie nie odejdę
To będzie bolało
Ja boję się Twojego bólu
Kłamstwo było moją drogą do Ciebie.

Zostań tu i teraz
Tak bardzo proszę
Jesteś nadal w moim życiu
Próbowałam
Szukałam już wszystkiego
Obiecywałam sobie,że to koniec
Nie mogę stać się gorsza niż jestem
Nic nie daje efektów
Tylko Ty możesz mnie uleczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.