Translate

niedziela, 25 grudnia 2011

Święta to nie sezon,czas...to UCZUCIE

Codziennie uciekamy ...od tego co ważne
od tego co wymaga pomyślenia ,co wymaga działania
Codziennie uciekamy od samych siebie
Zakładamy,że pieniądze,ktoś kto nas pokocha,sprawią,że będziemy szczęśliwi,a wszystkie nasze problemy zostaną rozwiązane.
Mowimy:"Ach to takie trudne ,zdecydowa,zrobic,zaufac,zajżec w siebie..."
I nie robimy nic
Miesiąc za miesiącem
Rok za rokiem
Zagłuszamy nasze wewnętrzne potrzeby,
kupując sobie błyskotkę,wypijając drinka,wlaczając głośniej muzykę...
Im jesteśmy starsi,tym mniej w nas wiary,w to,że można inaczej,że żyjemy po coś więcej niż wypłata,wychowywanie dzieci.
Im jesteśmy starsi tym dalej uciekamy od siebie,tym bardziej godzimy się na mniej,tym bardziej ograniczamy pole własnego manewru...
Za rok będzie trudniej,za dwa tym bardziej,nie zmarnuj tego symbolicznego momentu narodzin bożego życia,przełomu roku.
Znajdź czas dla siebie
Znajdź siebie...

Odpuściłam tradycyjne życzenia.Za słowami nie idą czyny.Najbardziej wkurzyły mnie te na fb !!!szczyt wszystkiego ale coż mamy XXI wiek.
Mam tylko nadzieję,że u was Święta są życzliwe,okazujecie sobie miłośc nie nienawiśc  jak to jest u mnie.Pomagacie sobie nawzajem nie obarczając jednej osoby wszystkimi obowiązkami.
A na myśl o Wigilijnej kolacji nie krzywicie się jak ja tylko wyczekujecie jej z niecierpliwością.A gdy już zasiądziecie do stłu nie siedzicie przy nim smutni i otępienia jak ja tylko tryskacie radością życia i jesteście szczęśliwi.
Mam też nadzieję,że nie odmawiacie sobie kalorii i jecie ...bo ja dziś zapewnie nie przemogę się i nie zjem nic.Będzie to zapewne kolejny powód do kłótni,która już stała się tradycją.
A moje Święta zapewne okażą się katastrofą jak zawsze.Jak zawsze będą łzy,smutek,żal,samotnośc.
I nic ,nikt nie jestw stanie ukoi mojego żalu,smutku i bólu....
Nawet nowo narodzony Jezusek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.