Translate

wtorek, 27 grudnia 2011

Boimy się dobrego.Czekamy na złe

Już nie dam rady
Nie dam rady tak dłużej życz
To mnie niszczy
Chcę zapierdol bo przez Święta za dużo czasy na myślenie.
Za dużo wspomnień...
Za dużo udawania
O maja nie wiem co to Relax i odpoczynek,od października zapierdol.
UKSW-UW-Balet-AI

Wszystko po to aby zapomnieć,zapełnić czas.

teraz stop
i co?
pisze texty jak szalona od Wigilii napisałam 4 piosenki.
Wszystkie nagromadzone uczucia,żale,obawy zeszły ze mnie.
UFFF

I zacząć od nowa
28 ostatni DZ.d O
miałam wziąć 2 przerwy...ale nie wiem
Tristan na horyzoncie....nie wiem
I tak wszystko mnie boli bo w Święta oszalałam całkowicie na punkcie treningu....
I czuje,że a wróciła.
Wróciła i znowu niszczy.
Katuje się ćwiczeniami bo 2 Michałki,dziś ciasto.
Nie mogę chodzi bo wczoraj tyle ćwiczyłam,że mięśnie nie wytrzymały.
Jeszcze nigdy nie byłam tak zmordowana,nawet po generalce z Pastorem

Jestem dla siebie tak okrutna i rygorystyczna...dołożyłam 50 ćwiczeń na brzuch,25 na nogi i parę nowych rozciągnięć...
To tak wciąga ...to tak niszczy
to zabija
S.czy dasz radę być ze mną ?
Jestem trudna .
Nie mogę Ci tego zrobić!
Kurwa mac idioto czemu ja ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.