Translate

środa, 14 grudnia 2011

Patrze na swoje odbicie w lustrze i nie przychodzi mi nic do głowy jak tylko określenie
DZIWKA
Widzę zatem w lustrze odbicie DZIWKI
Bo jak inaczej się nazwać?
Patrz w przeszłość ....
Patrze na to zdjęcie i widzę rudą siebie
rudą dziwkę
Teraz patrze w lustro -widzę twarz zapłakanej dziwki...

Czy to jest aż tak trudne by uwierzyć
że nasze serce są stworzone by być rozbitymi?
Czy nie zauważasz piękna miłości leżącego w międzyczasie?
Czyż nie pragniesz, by nasze serca były szarpane i nadal  szeroko otwarte?
Czy nie chcesz poczuć nieba w naszej  rozpaczy?

Och, w końcu mogłabyś spróbować
po prostu pozwól mi być bliżej
ten jeden jedyny raz
pozwól mi wpaść w twe ramiona

będzie w porządku
nie pozwól nam dorastać
ten jeden jedyny raz
pozwól mi być bliżej twego serca

Każde zdumienie, jak jasne  płomienie,
w których płoniemy ...
każdy uśmiech tragedii, w której utkneliśmy
tak głęboko ...
czy nie jesteś prześladowany przez naszą dłoń, która była na krańcu początku
Czy nie chcesz polubić swego lęku życia, które trzyma nasz przy życiu

oh w końcu...

po prostu pozwól mi być bliżej
czy nie chcesz pozwolić mi być bliżej
po prostu daj nam być bliżej
mój skarbie
musisz dać temu być bliżej
skarbie, pozwól mi bliżej
czy nie chcesz temu dać być bliżej
moja dziecinko ?
Ale po Ci do cholery DZIWKA
A mi po co do cholery OSZUST?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.