Translate

piątek, 9 grudnia 2011

I...
Znów wplatana w Sex Story
Znów położyłam na szali przyjaźń z S. i sex.
obiecałam,sobie jemu wszystkiemu
Kurwa ale tak to jest z moimi jebanymi obietnicami.
A ten rosyjski baletowy debil nadal swoje.
Gdzie on ma rozum.Dobrze wie,że to było tylko moje zauroczenie .
Och,nie zdawałam sobie sprawy pisząc parę miesięcy temu tu na tym blogu,że podoba mi się tancerz z baletu ,że będziemy razem.
O ile można to tak nazwać bo zawiązała się niezła przyjaźń.Na serio poznałam Go,i jest na serio fajnym człowiekiem ,mamy podobne dusze jeśli można to tak nazwać.On żartuję,że jesteśmy "Duchową parą"z podtekstem.
On mnie kocha,w wakacje przecież wyrzucił przecież te prochy ,które chciałam połknąć w wiadomym celu...
"-Wyrzuciłem....
-Co?
-To Twoje pudełeczko z proszkami ....
-Kurwa S ,debilu to było moje....!!!!!!!!!!
-Ja Cię kocham Karolina nie mogłem pozwolić na to,że byś to zrobiła!
-Nienawidzę Cię "(trzeba dodać jego rosyjski akcent oczywiście)
Tak tak właśnie podziękowałam mu za uratowanie?,mi życia ....Nie wiem czy uratowanie
Tak bardzo chciałam Go pokochać tak jak on mnie ale nie potrafię.Nie będę oszukiwać się jak ostanio z M.G
Tak....
Chociaż z S w jednej sprawie nie oszukuje ....
Kurwa,ja jebie przecież mu już powiedziałam o co kaman a on nadal swoje.Wczoraj też perfidnie mnie uwiódł.
Nie chce żeby był moim pocieszycielem,zamiennikiem.Nie chce żeby był w moim życiu  gorszy ,chce żeby był najważniejszy.Nie potrafię pokochać,albo mam już serce z kamienia albo ...no sama nie wiem
Może to inny rodzaj miłości ,oparty na szacunku ,zaufaniu i przyjaźni?
KURWA JA JUŻ NIC NIE WIEM!!!!!!
Mary-tylko tego teraz mi potrzeba .
Skręta Skręta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.