Translate

niedziela, 18 grudnia 2011

Gdy coś tracimy,jednocześnie zyskujemy coś nowego

Czasem bardzo długo szukamy tego czegoś...Potem okazuje się,że było to na wyciągnięcie ręki,tuż przy nas.
Tak,S masz racje.
Nie wiem jak Ty to robisz,ale ....dzięki Tobie to odkryłam.
Może i dobrze.
Choćby miało to trwać chwilę ,zaryzykowałam,zrobiliśmy to razem.
Myślisz,że się uda?
Postaram się ...
Przez Ciebie nie mogłam dziś wrócić do domu,pomyliłam drogi.

Pozwól mi obudzić się w twoich ramionach,
Usłyszeć, jak mówisz, że to nie jest w porządku,
Pozwól mi być tym, co umarł i przeminął,
Zamknij mi oczy,
Przytul mnie mocno,
I pochowaj mnie głęboko wewnątrz swego serca.

Pozwól nam być tymi, co umarli i przeminęli,
Tak było zawsze,
Moje serce przestaje bić tylko dla ciebie skarbie,
Jedynie dla twojej miłości.

Własnie stałeś częścią moich wspomnień.
Należę teraz do kogoś innego.
Twoja tylko w przeszłości.
Pamiętasz ten koncert...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.