Translate

wtorek, 5 maja 2009

Wiem...jestem do dupy ...
Jutro do szkoły i znowu ryczałam...
Po co to wszystko?Dla kogo całe moje życie?DLA KOGO PO CO ŻYJĘ???????????????DO CHOLERY CZY KTOŚ W KOŃCU WYŚWIADCZY MI PRZYSŁUGĘ I MNIE DOBIJE???????!!!!!!!!!!!NIE MA NA NIC OCHOTY WSZYSTKO MI JEDNO NAPRAWDĘ MAM WSZYSTKO W NOSIE...
Cały dzięń prześladuje mnie piosenka ,,Mijamy się"tak tak radio właśnie wyświadcza mi przysługę i mnie dobija...Tylko ja chcę szybko i bezboleśnie...
Cały czas o nim myślę o niczym innym tylko o nim.Czemu nie mogę wybić go sobie z głowy!!!!!!Pozbyć się go raz na zawsze przecież to nie ma sensu to takie głupie...a ja jestem beznadziejna..Ale nowość...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.