Translate

sobota, 9 maja 2009

Jestem zła i dlatego nikt mnie nie chce,bo kto chciałby być z osobą,która ciągle rani i poniża?Wiem,że taka jestem.Karam się za to kończę z zakupami,wczoraj obcięłam paznokcie i nic dla siebie już nie zrobię.Będę siedzieć w domu sama wiecznie samotna i zdana sama na siebie.Dobrze mi tak jestem gruba i brzydka To za to,że jestem zła!!!Każdy dostaje to na co zasługuje,ja do niczego się nie nadaję i nic nie potrafię więc nic nie mam i nikt się mną nie interesuję Dobrze mi tak.
Mam to czego chciałam.
Takie suki jak ja właśnie tak kończą same i niechciane ....dobrze nam tak!!!!MAM TO NA CO ZASŁUŻYŁAM NIE POTRAFIĘ KOCHAĆ I DOCENIAĆ MIŁOŚCI TO MUSZĘ ZA TO ODPOKUTOWAĆ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.