Translate

niedziela, 17 maja 2009

Piosenka 7

MOJA CENA

Nie obiecuj nigdy nie wiesz co jutro się zdarzy
Nie zapewniaj niczego nie możesz być pewien
Nie osądzaj nikt nie jest bez winy
Nie rozpaczaj smutek nic Ci nie da
Nie rób nic zapomnij żyj dalej
W codzienności znajdziesz ukojenie

Ja nie jestem tego warta
Nie warta diamentów brylantów
Nie warta Twej miłości
Nie warta Ciebie

Nic nie potrafię oprócz jednego
Świetnie ranię tych którzy mnie kochają
Proszę Cię zapomnij nie cierp dłużej
Baw się, Żyj dalej
Po co żałować kogoż komu wszystko jedno
Kogoś kto nie umie kochać
Kogoś kto jest zły i wyrachowany

Ja nie jestem tego warta
Nie warta diamentów brylantów
Nie warta Twej miłości
Nie warta Ciebie

Zostałam ukarana
Mam to na co zasługuję
Życie bez miłości bez drogiej mi osoby
Wieczna tęsknota i rozłąka
Wieczne zapomnienie i niespełnienie
Skazana na życie we własnym egoistycznym świecie

Ja nie jestem tego warta
Nie warta diamentów brylantów
Nie warta Twej miłości
Nie warta Ciebie

{Będę żyć Twoim szczęściem
Żyj dalej zdobywaj wszystko co możliwe
Ja będę szczęśliwa Twoim szczęściem
Zawsze przy Tobie
Nigdy nie przestanę Cię kochać
Choć wiem,że powiedziałam zupełnie coś innego
Nie jestem warta tego byś mi kiedykolwiek wybaczył
Wiecznie skazana na to by nic nie znaczyć...}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.