Translate

wtorek, 19 maja 2009

Trzeba być kimś jeśli chce się uchodzić za coś(Ludwik van Bethoven)

Ok już po szopce otrzymałam promocje do klasy maturalnej jestem kurwa mać maturzystką.Szopka w szkole była dostałam świstek ochrzan był lanie też(dostałam przysłowiowego klapsa,mama zawsze to robi ) jęzor
Jest mi strasznie przykro.Dlaczego?z wielu powodów...
Po pierwsze kiedy patrze na moje oceny to rzygać mi się chce....Czemu nie jestem taka dobra jak inni?Czemu muszę być tą głu0pią i ciemną amerykanką?Tak strasznie się staram!I jak zawsze mi nie wychodzi...Na tym polega mój fenomen staram się staram a i tak dupa albo nikt tego nie docenia.Mama powiedziała,że jest zadowolona a z Przemka dumna.Bo ona nigdy nie będzie ze mnie dumna...nigdy nie zdam matury nie dostanę się n studia będę nikim zawsze zawsze tak będzie i nie pomaga mi nawet szóstka z religii ani 6z angielskiego bo mam dwóję z fizyki to moja porażka same porażki .W ogóle ja jestem jedną wielką porażką.
W
racałam samochodem z P.odebrała prawko to jest kolejny powód do smutku nie dlatego,że jej zazdroszczę o nię!Bo ja nigdy nie zrobię tego prawa jazdy rodzice mają to w dupie a po drugie to jestem taką ofermą,ze będę zdawać 1000000razy i  itak nie zdam.
Porażki same porażki jeszcze muszę iść do spowiedzi to dziś oszukałam nie w jakiejś błahostce tylko w poważnej sprawie.Stare koszmary wróciły nie chcę tego...!Chcę być dobra i nie ranić .Tak żałuję tego kłamstwa!Boże nawet nie wiesz jak chcę cofnąć czas....Nie przecież TY wszystko wiesz to kara za moje czyny i kłamstwa nie mogłeś dać mi niczego gorszego.To słuszne .Cierpię za to wszystko co zrobiłam i za kłamstwa nie mam prawa narzekać bo sama jestem sobie winna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.