Translate

niedziela, 24 maja 2009

Teraz już wiem jak żyć i czego szukam odp.na pytanie z tamtego roku Czego szukacie?
Szukam miłości i BOGA tylko tych dwóch rzeczy.
Obie odnalazłam W czym w śmierci.Muszę umrzeć dla samej siebie by doświadczyć miłości.Nie to nie myśl samobójcza już nie nigdy już tak nie pomyślę,że chcę umrzeć NIGDY!!!!Umrzeć dla samej siebie to znaczy nie być egoistą i mieć w d...to jak wyglądam czy mam markowe ciuchy i mieć bzika na punkcie własnego wyglądu.Ja właśnie taka byłam myślałam tylko o sobie tylko ja się liczyłam Trzeba umrzeć dla siebie by odrodzić się dla innych i ich kochać.Zmęczenie ból  po całym dniu życia i robienia czegoś dla drugiego człowieka.To właśnie jest życie.Wtedy nie obchodzi cię,że nie masz dobrze ułożonych włosów i umalowanych paznokci liczy się uśmiech drugiej osoby która ciebie potrzebuje...JEŻELI BĘDĘ ŻYĆ DLA INNYCH LUDZI TO BĘDĘ ŻYĆ DLA SIEBIE!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.