Translate

sobota, 16 maja 2009

w sercu każdego czlowiek jest pragnienie miłości

Sama w domu tak....Ok ale od początku

Wczoraj byłam w kinie no cóż ani nie był to Tatarak ani Vicki Christina Barcelona.Wybór nył skandaliczny więc poszłyśmy z Paulin na Duch moich byłych.Ckliwa komedia romantyczna ale teksty niezłe...Zakończyło się happpppppy endem ale zrozumiałam jedno kurde nie wiedziałam,że komedia romantyczna może czegoś uczyć ale widać może.Wiem,że nie wolno się zamykać na miłość na jakikolwiek rodzaj miłości.I nie chodzi tu tylko o miłość między kobietą a mężczyzną Nie można być pustą skorupą i nic nie czuć żyć z dnia na dzięń i od czasu do czasu rozerwać się przygodnym seksem.Trzeba otworzyć się na miłość wokół siebie wszędzie jest miłość .To nie jest tak,że spotyka się chłopaka i z nim chodzi Miłość ma różne oblicza.i wiecie co nawet głupie uśmiechnięcie się do swojego odbicia w lutrze jest miłością!Bo wtedy kocha się samego siebie akceptuje się takim jakim jesteśmy!A ja nawet tego nie mam...!Ale koniec tych smutów
Wczoraj JEDNORAZOWO złamałam postanowienie i zjadłam loda


Wcale nie mam wyrzutów sumienia jak szaleć to szaleć na tym życie polega!Ale nie mam zamiaru robić tego zbyt często!Wiem,że nie może być nudnie bo na łożu śmierci nie powiem sobie: ,,Żyłam spokojnie cholera szkoda umierać bo tylu jeszcze szans nie wykorzystałam tylu rzeczy nie spróbowałam "Carpe die kochani !wolność !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.