Translate

czwartek, 13 stycznia 2011

Wspomnienia-one wyżrą mnie od środka

Czasami wracam wstecz i czuję to ciepło słońca na balkonie i znów mam 16 lat razem z mamą smażymy się ...
Arizona i tamto życie...było tak pięknie beztrosko
Gdyby nie ...
gdybym nie przyjechała tu to nie było by mnie  takiej jaką jestem teraz,wszystko się zaczęło wszystko spieprzyło od przeprowadzki
Nie panuję nad upływem czasu nie mogę się z nim pogodzić czemu już 20 lat czemu jestem taka stara czemu nadal sama
Ja tu nie pasuję moje miejsce jest tam tam zostawiłam duszę tam naprawdę żyłam
Z prawem dam spokój spr.gdzie można studiować amerykanistykę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.