Translate

wtorek, 4 stycznia 2011

He he super uczucie zaliczonej Psychologi Społecznej.Tylko mam kryzys tego czy dobrze wybrałam studia.Jak podjeżdżam pod bramy tej fabryki to mnie aż ....i pojawia się taka super myśl Jak ja nienawidzę tej uczelni.I tak strasznie boję się,że nie będę mieć pracy ...bezrobotny politolog super.Ale tak naprawdę chodzi chyba o to,że nie mam znajomych.Na palcach jednej ręki mogłabym policzyć tych,których znam.O np.dziś sama prawie cały dzień na uczelni,inni roześmiani uhahani a ja wciśnięta w kącik...Anka skapitulowała i przesiadła się  na ekonomi-wcale jej się nie dziwię,bo chyba nie ma nikogo nudniejszego ode mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.