Translate

poniedziałek, 3 stycznia 2011

Piosenka 23

Pamiętam dokładnie ten dzień
Powiedziałeś wtedy,że mnie kochasz
Oszalałeś na moim punkcie
Wszystko co robiłeś było dla mnie
Chciałeś za wszelką cenę mnie zdobyć
Wyrwać z przyzwyczajenia w którym tkwiłam
Pokazać mi prawdziwą i bezinteresowną miłość


Byłam i jestem Twoją
Małą księżniczką
Tak mnie nazywałeś
śliczna tancerka
Tak też do mnie mówiłeś
Nie wierzę,że możesz mnie skrzywdzić
Czemu to robisz?
Opuszczasz Swoją
Małą księżniczkę
Odchodzisz od swojej
Ślicznej tancerki

Niczego nie rozumiem
Wkroczyłeś w moje życie z dnia na dzień
Walczyłeś o mnie z całych sił
Odmieniłeś moje uczucia
Pokazałeś jak wygląda prawdziwa miłość
Nie bałeś się,że ja mogę Cię skrzywdzić
Teraz odchodzisz,zostawiasz mnie samą

Za moją zgodą
Na moję polecenie
Czemu się zgodziłam
przecież myślę i czuję zupełnie co innego


Byłam i jestem Twoją
Małą księżniczką
 Tak mnie nazywałeś
Śliczna tancerka
Tak też do mnie  mówiłeś
Nie wierzę,że możesz mniesz mnie skrzywdzić
Czemu to robisz?
Opuszczasz swoją
Małą księżniczkę
Odchodzisz od swojej
Ślicznej tancerki


Tak naprawdę nie chcę żebyś odchodził
Bądź zawsze przy mnie
Opiekuj się mną i chroń mnie
przede mną samą
Tak strasznie boję się Twojego wyjazdu
Ty też
Czuję to
Widzę
Codziennie naszą mękę
Żadne z nas nie powie
Chcemy być razem
Ale robimy całkiem co innego

Byłam i jestem Twoją
Małą księżniczką
Tak mnie nazywałeś
Śliczna tancerka
Tak też do mnie mówiłeś
Nie wierzę,że możesz skrzywdzić
Czemu to robisz?
Opuszczasz swoją
Małą księżniczkę
Odchodzisz od swojej
Ślicznej tancerki

[Czemu krzywdzisz swoją
Małą księżniczkę?
Czemu opuszczasz swoją 
Śliczną tancerkę?
Jesteś w stanie to zrobić?]
Opuść mnie i zostaw
samą...!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.