Translate

wtorek, 25 stycznia 2011

Jak upierdala się szansę na szczęście?Tak jak ja trzeba być mną

Znów mi się śniłeś i znów Cię traciłam, na własne życzenie.zapytałeś o drogę a ja powiedziałam Skręcić w prawo to ten czerwony budynek.Wyszłam z niego bo wiedziałam,że tam przyjedziesz...i poszłam dalej...
to był koszmar bo znów byłam sobą...
Tak samo z tym zaproszeniem Ok wiem,że takie same dostało pewnie sporo dziewczyn,nie wiem czy miałabym  szanse na dostanie się dalej ale....
Jak zawsze schowałam się  przed życiem,cholera ale potrzebuję kasy i muszę na gwałt znaleźć jakąś robotę!!!!A balet to to co lubię ale kurwa w życiu się nie dostanę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.