Translate

wtorek, 11 stycznia 2011

Piosenka 24

podziwiam grę świateł w moich
trzech fioletowych łezkach
To amulety mojego nowego życia
Życia które powoli tracę
Czuję,że słabnę
Z dnia na dzień
Jest go we mnie coraz mniej

Zamykam się na to co mnie otacza
Obwarowuję się w twardą
Skorupę obojętności
Nie pozwól mi na to
Boże daj mi odnaleźć miłość
Miłość...

Codzienność staje się taka trudna
Bez sensu życia ranię zamiast uszczęśliwiać
Ze skrajności w skrajność
Samobójstwo duszy dokonane

Zamykam się na to co mnie otacza
Obwarowuję się w twardą
Skorupę obojętności
Nie pozwól mi na to
Boże daj mi odnaleźć miłość
Miłość...

Czekanie mnie zabija
Powoli tracę nadzieję
Czy mój los ma się już nigdy nie zmienić?
Drogi Książę zjaw się kiedy
jeszcze nie wszystko stracone

[Odrobina duszy na dnie
 mojego serca została
Czy dotrwa do momentu
przyjścia miłości?
Czas upływa...
Boże nie pozwól mi !!!
stać !!!
się !!!
potworem!!!]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.