Translate

sobota, 15 stycznia 2011

Niedorzeczność dnia...to...

Ha ha ha ale ludzie są głupi
Usłyszałam dziś,że:jestem podobna do Freji Behy Ericsson...
nie za bardzo wiedziałam kto to więc przed chwilą zgooglowałam ...i to modelka ale sorry ja tam nie widzę żadnej podobizny.Choć nie ukrywam chciałabym mieć jej ciało i jej wzrost.To nie pierwszy raz moja mama twierdzi,że jestem podobna do Kate Moss(matce wybaczam bo mamusie są ślepo zapatrzone w dzieci)tak też stwierdziły koleżanki zaraz na początku liceum pierwszego dnia jak tam przybyłam ...To denerwujące bo ironiczne i wszyscy w ten sposób śmieją się ze mnie
Ja chce być sobą ale te 170 to chciałabym mieć ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.