Translate

niedziela, 5 maja 2013

„W życiu najczęstsze są dwie sytuacje: albo coś spieprzyłeś, albo ktoś kazał ci spieprzać”

                                                                                          Życie
ach bardzo skomplikowany system
Android i Windows 8 to przy nim co najwyżej małe dyskietki
Tak trudno skurwysyństwo ułożyć ,bo im bardziej się staramy ,im bardziej równo przycinamy cegiełki to tym bardziej one do siebie nie pasują i cały system szlag jasny trafia !
Moje Życie często się zawiesza i mam wrażenie ,że ten stan trwa nieprzerwanie jakieś7 lat ba nawet 10
I pomimow ciągłego Ctrl+Alt+Del nic się nie dzieje .
Potrzebuję chyba  jebnięcia o biurko !jak mój i Pad (świec Apple nad jego dyskiem twardym:)
Jak w każdym systemie są w Życiu także luki :te poalkoholowe i te po innych świństwach.
Marzy mi się opcja wylogowania lub przełączenia na innego użytkownika i sprawdzenie czy nie żyć jest lepiej i czy inni mają gorzej.
W końcu docenić wagę Życia i powiedzieć sobie :Uf inni to mają gorzej Dobrze,że JA to JA ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.