Translate

sobota, 18 maja 2013

Co to znaczy kochać mężczyznę? 
To znaczy kochać go na przekór sobie, 
na przekór niemu,
 na przekór całemu światu.
To znaczy kochać go w sposób, na który nikt nie ma wpływu.

 Kochać to coś irracjonalnego, 
to niedzisiejsza fantazja,
 coś, czego nie da się wytłumaczyć,
 coś, co nie jest praktyczne
, coś, co samo w sobie jest swoim jedynym usprawiedliwieniem.

 Miłość, jaką  żywisz, jest twoja.
 Należy do ciebie. 
Jeżeli ona jej nie chce, to i tak nic nie może zmienić.
 Po prostu z niej nie korzysta.
 To, co dajesz,pozostaje twoje na zawsze; to, co zachowujesz, jest na zawsze stracone.


2 komentarze:

  1. czytam "Ciebie" i czasem chce mi się tak bardzo płakać. bo to tak jakby ktoś ubrał w słowa to czego ja nie potrafiłam, nie byłam w stanie wypowiedzieć. i dopiero kiedy widzę to wszystko czarno na białym zdaję sobie sprawę jak bardzo wszystko w mojej głowie jest popaprane. widzę to czego nie byłam świadoma albo po prostu to co wypierałam. jest nieodwzajemniona... są nieodwzajemnione, wszystkie moje uczucia i nie wiem jak to się dzieję ale z Tobą tutaj z Twoimi niektórymi wpisami, po ich przeczytaniu jest mi jakoś lżej jakoś inaczej. więc chyba dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat cytaty z książek Érica-Emmanuela Schmitta ,ale zgadzam się z nimi całkowicie ...Ja mam tak samo z Twoim blogiem

      Usuń

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.