Translate

niedziela, 19 maja 2013

Poznać Życie przez Przeżyciem PART 2

                                                                                     Życie
z braku lepszego nauczyciela trzeba przyjąć i szanować takim jakim jest.
Od niego odebrałam najlepsze wykształcenie ,poznałam znaczenie pracy-nie popłaca
wagę uczciwości-dla kretynów
prawdę -nigdy jej nie ujawniać
zdradę-płyną z niej korzyści ,choć odrażające ale jednak ...
prawdziwą wagę rzeczy -z markowymi jesteś kimś
a także zalety i wady  stosowania różnych środków chemicznych .
W cieniu jego osoby zaczęłam więc precyzyjnie planować własne czyny ,ostrożnie je realizować,sumiennie zacierać ślady zbrodni.
Na próżno ,na nic się zdała przemyślność -skonfrontowana z jego mądrością ,przewrotnością ,przewagą dyspozycji w braku kontroli i skrupułów zawsze mnie oszuka .
Sam jednak nigdy nie da się oszukać ,posługje się fałszywymi nadziejami ,aby wykorzystać moją osobę do własnych celów aby w kocu porzucić i opuścić.
Często -zbyt często pytam siebie i zastanawiam się czy ta przewrotność i okrucieństwo nie skrywa jakiegoś wielkiego sensu lub celu.
Lecz po starannym przestudiowaniu oznak w  świetle przeszłości mojej osoby -nie spełnione ambicje.porzucenia ,marzenia bez spełnienia - przez ich realizacją i wielkim strachem prze owym nauczycielem doszłam do wniosku ,że nie .
I nawet teraz kiedy mam wrażenie ,że opanowałam wszystkie jego nauki nie potrafię w chwilach słabości i zrezygnowania ,gdy moje usta przepełnione są smakiem goryczy porażki zabić poczucie ,że ot on stoi za moimi plecami i za chwilę  położy rękę na mym ramieniu i powiedzie :"Musisz się jeszcze sporo nauczyć".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.