Translate

poniedziałek, 20 maja 2013

Lithium - don't wanna lock me up inside Lithium - I wanna stay in love with my sorrow...God, I wanna let it go

Węglan litu -W psychiatrii węglan litu jest stosowany jako lek monomorficzny w profilaktyce choroby afektywnej dwubiegunowej(źródło Wikipedia)

jest od dziś moim przyjacielem
siedzę nad receptą na to gówno

patrze jak wyrok ,potwierdzający to ,że jestem wariatką-znowu
że nie wszystko ze mną ok-znowu



od dziś mój jedyny pocieszyciel-znowu

nie i łudzę się  że będzie lepiej bo nie będzie to będzie tylko uczucie-znowu
połykanie tego nie zmieni mojego życia ,poprawi tylko nastrój i jak to cytując Pana J.N"Dzięki temu depresja i myśli samobójcze,które Panią gnębią ustaną "-znowu

Stowarzyszenie lekarzy od głowy powinno wystawić mi ponik za to,że dzięki mnie dorobili się mieszkań na własność na Ursynowie i BMW ic w najwyższym standardzie


kurwa
zastanawiam się tylko czyja to wina
moich rodziców,którzy mnie nie chcieli ?
traktowali jak maskotkę ,którą można stroić i spełniać swoje manie ,ambicje

a może moja ,bo jestem nienormalna  ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.