Translate

poniedziałek, 27 maja 2013

He took my heart... I think He took my soul

Po lewej stronie zajebisty przyjaciel
jedyne człowiek ,który daje rade opierdzielić i pomaga ogarnąć się z największego doła
 nie wiem czy bez niego i jego ciętego racjonalnego języka była bym w stanie przestać użala się nad sobą
W uszach śpiewa Jared piosenki z nowej płyty 30STM o tak ...

A w moim sercu/umyśle
tylko ON

Gdybym nadal była z S
to pewnie nie brakowało by mi go
ba, czułabym wolności
 jakbym uciekła z wiezienia ...

a teraz ...z Tym
tak bardzo chciałabym aby był ze mną 

nie potrafię zrozumieć tego co się ze mną dzieje
tego co czuje
myślałam ,że wiem/rozumiem zdaje sobie sprawę
do wczoraj

wracając do domu uświadomiłam sobie ,że to urodziny S a ja należę do innego

i poczułam ulgę
poczułam ,że klątwa przestałam działac ,że jestem od niego uwolniona


" Since the day I left you
I hear your voice in every sound
Since the day I left you
I see your face in every crowd
It won't go away

But every time I feel you near
I close my eyes and turn to stone
Cos now the only thing I fear
Is seeing you better off alone

 Cos after the beauty we destroyed
I'm cascading though the void
I know in time our heart will mend
I don’t care if I never see again"





2 komentarze:

  1. Po pierwsze, kocham "Blind"!! Po drugie, świetnie że zdałaś sobie sprawę, że już jesteś wolna. Oby nie była to tylko pozorna wolność. Taka, którą ja odczuwam. Pielęgnuj w sobie uczucie wyzwolenia, żeby je umocnić. Trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiadają ,że "prawda wyzwoli" -u mnie sprawdziło się to powiedzenie w wersji "miłość wyzwala"i to jest miłość ,szczera bez przymusu po prostu naturalne czyste uczucie ,które pojawiło się kiedy nawet go już nie szukałam ,kiedy zaczynałam powoli przestawać wierzy w to ,że w ogóle istnieje...dziękuje za słowa otuchy i za kciuki

      Usuń

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.