Translate

niedziela, 12 maja 2013

Inside my heart is breaking My make-up may be flaking But my smile still stays on

.


jest jedno miejsce od którego zaczęła się moja przygoda w mieście syrenki

a teraz jak na złość i ironie zdarzyło mi się przejść obok niego kilka razy

a to miejsce unikane przeze mnie jak otchłań piekielna ...

i widzę nas młodych/ zdolnych/ wolnych -Ciebie żywego i szczęśliwcze
ja w tej prześlicznej  białej sukience CK,koturnach MK,okularach L.,torbie Ch.

wychodzimy -jeszcze wtedy nie było Złotych Tarasów  ,był 3K  ,Moliera ...

american girl ...in Warsaw -ten obraz tak boli ,że muszę zamknąć oczy i przyspieszyć kroku

byłam szczęśliwą dziewczyną-miałam wszystko
Ciebie
forse
i perspektywy aby zostać kimś

Dziś ?
Ty nie żyjesz
ja próbuję być szczęśliwą i słabo mi to wychodzi

i jestem nikim







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.