Translate

sobota, 14 września 2013

You don't know love like you used to. You don't feel love like you did before.

You ran with the dead today,
through the cemeteries where ghosts still play,
the more you ran, love got further away.

One look an i sore inside,
every little thing you've died to hide,
you were the truth when you lied.



My ludzie całe życie jej szukamy
szukamy chociaż każdy z nas otrzymuje ją od pierwszej chwili swojego życia

Kochają nas rodzice ,dziadkowie

każdy z nas na swój sposób
nie każdy potrafią ją okazać ...odwzajemnić albo dostrzec
Ale w każdym z nas jest pragnienie miłości

Myślałam ,że jej nie znajdę ,że jej nie mam i ,że nikt nie kocha ,że nikt tak naprawdę nigdy nie chciał ,że nigdy w swoim życiu nie spotkam człowieka ,z którym bee chciała spędzić całe życie

Ale wczoraj rano siedząc na jego kolanach po nocy jego obecności przy mnie zrozumiałam ,że oto znalazłam to czego szukałam

Zrozumiałam czym jest wielka Pani Miłość





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.