Translate

czwartek, 19 września 2013

Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość.” G.Orwell

Przed wczoraj był dzień przeszłości.
Wszystkie miejsca ,które odwiedziłam tego dnia przypominały o starych dawnych czasach lub ukochanych osobach
Widziałam ludzi ,z którymi 4 lata temu przez bite 3 miesiące widziałam sie 24/7
nie chciałam nawet do nich podejść ,zapytać czy jeszcze pamiętają ....
słuchałam ich koncertu obejmowana przez mężczyznę ,który jest w tej chwili całym moim śwatem

Zabrałam Go wczoraj do miejsca ,gdzie każdej niedzieli chodziłam z innym
Nawet pokazałam ulubioną restaurację -całkiem niedawno oszukując samą siebie po spacerze z tamtym odwiedzałam ją

Nie ,nie żyje przeszłością
wspominam ją ,uświadamiając sobie ,że trzeba szanować to co mamy ,bo bardzo szybko można to stracić
bardzo ,bardzo szybko cudowna bajka o szczęśliwej królewnie może stać się dramatem ...

tak ...ta dziewczyna z piosenki to Ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.