Translate

środa, 4 września 2013

Mówię tak, mówię nie, Bywa, że czasem jestem dziwna jak to miasto. ..

Od pierwszego zobaczenia jej z lotu ptak wydała mi się bez wyrazu i obca ...
Kiedy podziwiałam ją w nocy kilkanaście godzin później stwierdziłam ,że jest piękna tylko... nocą  ....

Od pierwszego razu w tym mieście wiedziałam ,że go nie lubię
że zawsze będzie dla mnie obce
że nie pokocham go

być może nadal żyje przeszłością i wspomnieniem życia w mieście ,które nigdy nie zasypia i w porównaniu z którym Warszawa to malutki skwer ....


Nigdy nie zapomnę uczucia  18 th av...

czuję ,że zupełnie nie pasuję do tego miasta
nie czuję sie nawet bezpiecznie
bezpiecznie żeby spędzać w tym mieście swoje wolne dnie
żeby biegać po zmroku jak na krakowskich Plantach
nic ,nic tu nie czuje ...

a przyszło mi w nim mieszkać ,pracować i kochać

co za niedopasowanie ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.