Translate

niedziela, 1 września 2013

niedopasowana pierwsza zwrotka ,niedopracowany wers

Mam totalnie dość wszystkiego
Zresztą jak zawsze ...

Czuje ,że szara ludzka rzeczywistość odbiera mi bycie sobą
To już nie My Old Life
A ja do Was zwykli ludzie nie pasuje ....

Tak bardzo chciałam wstać rano i jechać tam ,gdzie kiedyś jeździłam do pracy o 5 nad ranem a wychodziłam późną nocą ...
Tak bardzo chciałabym być znów sama ,być Panią własnego losu i czasu bo wydaje mi się ,że coraz bardziej Go Kocham ale i uzależniam od niego ....


Tak bardzo chciałabym spakować wszystko co mam i wrócić tam skąd przyjechałam ...bo tu gdzie jestem nie ma nawet odrobiny mnie  i życia jakie chciałbym mieć ...



2 komentarze:

  1. ech.. jak bardzo Cię rozumiem... sama chciałabym rzucić wszystko tu gdzie stoję, w tym miejscu mojego życia, w którym jestem, bo czuję, że to nie jest życie, które chciałam mieć. Kiedyś było inaczej, a teraz... http://www.youtube.com/watch?v=wWmSH00VPP8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już raz tak zrobiłam i byłam wtedy szczęśliwą Panią własnego losu ale ludzie ,którzy mnie kochają cierpieli .Teraz wiem ,że to był szczyt egoizmu i zamiast od tego wszystkiego uciekać trzeba po prostu albo walczyć albo starać się oswoić-to trudne ale lepsze od zachowania się jak egoistyczny tchórz .

      Usuń

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.