Translate

niedziela, 1 września 2013

Showing me no mercy I'd do it again

Rok temu o tej porze miałam co najmniej dwie osoby do których mogłam walić jak w dym w dni takie jak te ...
przyjaciela i narzeczonego

Dziś
nie ma przyjaciela i  tego ,który mógłby ich zastąpić ...a tym na którego można liczyć okazał się S wyklętych przez wszystkich bo niby mnie skrzywdził

Życie pokazuję na kogo można liczyć a kogo trzeba mieć w dupie



Ta piosenka jest nie oficjalnym hymnem mojego bloga .

W niej 100 % smutku zaśpiewanego przepitym ochrypłym głosem C.F  wyraża wszystko co czuje kiedy jestem smutna


Tak nie radze sobie ostatnio i jest coraz gorzej


Your shimmy shook my bones
Leaving me stranded all in love on my own
Do you think of me?
Where am I now
Baby where do I sleep?
It feels so good but I am old
2000 years of chasing taking its toll

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.