Translate

sobota, 7 września 2013

wake me up when summer end

czemu jestem smutna  i ogarnia mnie melancholia ?
przecież rozpoczyna się moja ulubiona pora roku

Lato się skończyło wraz z końcem wakacji
w tym roku wakacji u mnie nie było

nie poleciałam na super wyprawę do Chin jak w tamtym roku

i nikt mnie nie zabrał na zajebiście romantyczną podróż do St .Petersburga
a tegoroczny festiwal w Wenecji mogę sobie pooglądać ze zdjęć na pudelku 

A być może to było  lepsze Lato od tamtego

po co żyć przeszłością ?

Od kilku dni wychodząc rano z mieszkania wciągam w płuca wczesne jesienne powietrze

i tęsknię za dzieciństwem chociaż dobrze wiem ,że ono nie wróci

i wspominam dziadka K  , wakacje i melodie Lata z Radiem i picie kawy przed letnim domkiem i tą beztroskę bo tego mi teraz brak

każdy dzień to jedno wielkie zmartwienie
a ludzie w moim życiu to tylko przechodnie półcienie ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.