Translate

wtorek, 27 sierpnia 2013

the weight of THAT love

od dwóch tygodni nieustannie słucham nowej płyty Editorsów
i znowu ktoś napisze ,że lansuje muzykę z eski rock
ale udzie którzy znają mnie prywatnie wiedzą czemu jakiś czas temu byłam w USA

ale nie ,ten post nie o przechwałkach gdzie ja nie byłam i w czym brałam udział

ten post o tym ,że nowa płyta Editorsów i ich muzyka tak bardzo przypomina mi W
do tego stopnia ,że rycze kiedy tego słucham ...
chyba dorastam duchowo ,chociaż zawsze uważałam ,że jestem zbyt dojrzała
dopiero teraz po 6 latach dostrzegam to uczucie i jak zawsze żałuje że nie można cofać czasu
bo teraz wiedziałbym co zrobić z nami
szanowałabym to co do siebie czujemy

Editors -W
HIM S
Stereophonics -K

o mój boże jak bardzo chciałabym cofnąć czas i zrobiłabym wszystko aby można było przywrócić komuś życie

dorastam podobno ...a mam życzenia jak mała dziewczynka
ale czy nie pragnie tego każdy z nas ?
ile rzeczy naprawilibyśmy  wtedy
do ilu rzeczy dorośliśmy dopiero teraz a  ile tak naprawdę dopiero teraz do nas dociera ...za późno za późno


ale obiecałam mu że będę żyć i dotrzymam obietnicy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.