Translate

czwartek, 1 sierpnia 2013

Bać się miłości, to bać się życia; kto boi się życia, jest już trzy czwarte martwy.

Są osoby ,którym wybaczę wszystko
Są też takie do których się już nie odezwę
Znajomi wiedzą ,że łatwo mnie  urazić i zranić i bardzo trudno potem odkupi moje zaufanie

Myślę ,że mam słabość do S
i pomimo tego co miedzy nami się stało ...
tak ,boję się ,że jest tą osobą ,której wybaczę wszystko i mimo bólu jaki  mi sprawił ja i tak gdy  spotkam  GO na ulicy czy gdziekolwiek  pomyślę sobie "Rety ,chciałam kiedyś za niego wyjść"
I kiedy wczoraj jechaliśmy razem i rozmawialiśmy to przez umysł przeszła mi myśl ,że zawsze między nami będzie tak jakbyśmy się rozstali wczoraj i nawet po 10 latach małżeństwa nie moglibyśmy się nagadac i naśmiać,i  jestem więcej niż pewna ,że między nami  nie byłoby czegoś takiego jak zmęczenie sobą.

Boję się ,że poczułam tylko w życiu takie uczucie i boję się ,że wyczerpałam limit...
Kocham K bardziej i pewniej od S ale ...miłości się nie porównuje....




2 komentarze:

  1. miłości się nie porównuje... ale chyba nieświadomie każdy to robi, prawda? ja na przykład jestem jak zawieszona pomiędzy dwoma mężczyznami, z których żaden nigdy nie był mój, ale gdybym miała podjąć decyzję co do ewentualnego związku, to orzech byłby ciężki do zgryzienia...życie w kwestiach uczuć nigdy nikogo nie rozpieszcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dlatego ,że każdy porównuje nawet nie świadomie potem są z tego same problemy bo sami siebie zapętlamy w myśleniu :Co by było gdybym ?,Czy może z tamtym byłabym szczęśliwsza ?"Ja jestem w tym mistrzynią i bardzo trudno mi przestać żyć przeszłością i kochać przeszłą miłością i skupić się na tym którego teraz kocham

      Usuń

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.