Translate

piątek, 16 sierpnia 2013

większość nie może żyć bez miłości
 części sceptyków zbiera się na mdłości
czy wiadomo czemu ?
czy to zrozumiałe?
trudno znaleźć miłość w tłumie
gdy ją mamy-zaślepia nam oczy
 pewnie nikogo to nie zaskoczy
lecz trzeba kochać korzystając z mądrości
bo życie to  
zdrady,przekręty,zazdrości
ktoś mi zaraz powie-co ja mogę wiedzieć
ile o  miłości potrafię  powiedzieć,
o tym co moje-powiem niewiele
lecz widzę co robią moi przyjaciele,
a co tyczy się  mnie
nigdy nie kochała na 100% swoich możliwości
wolałam być sama
nie chciałam mieć serca rozdartego w pół
i wpaść przez to w kompletny dół,
nigdy nie uwierzę
w puste słowa
 bo ważne dla mnie są  tylko czyny
i ich przeznaczenie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.