Translate

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

rzucić wszystkie karty i przegrać, niż siedzieć z nimi przy tym stole do samej śmierci...

podobno co 7 lat zmienia się charakter człowieka
mi zajęło to cały rok
zmienił się nie tylko charakter ale także styl ubierania się
Życie
zawsze wydawało mi się ,że jestem dojrzała ,nawet bardziej od innych
teraz dopiero dostrzegam ,że staje się dorosła ,że dojrzewam

dokonałam w życiu rzeczy przez które będe cierpieć aż do śmierci
przegapiłam milion okazji ,które nie zostaną powtórzone
powieliłam sporo błędów na których powinnam się uczyć
i zraniłam ludzi których nie powinnam

to wszystko jest we mnie i mam tego świadomość


podobno kiedy kobieta obcina włosy to znak ,że rozpoczyna nowe życie
 Tak Coco miałaś racje

Wszystko u mnie od jakiegoś czasu jest nowe i  inne
nawet ten blog

 

z dedykacją dla mnie samej  ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.