Translate

czwartek, 18 lipca 2013

ulotność spraw zostaje w nas ...

byłam jego pupilką ,złotym dzieckiem ...
w dzieciństwie nosiłam piękne kucyki -dla niego
nosiłam śliczne opaski z kwiatuszkami w fioletowym kolorze
na każdą szkolną uroczystość musiałam mieć nową sukienkę

Ostatnio w tych ciężkich i bolesnych dniach wraca do mnie obraz z dzieciństwa ...np.wtedy kiedy kończyłam szkołę muzyczną i grałam koncert na zakończenie
Pamiętam jak dziadek płakał ... to On zaraził mnie muzyką poważną
Zawsze w niedzielę nastawialiśmy stary gramofon -On słuchał a Ja tańczyłam ,ćwiczyłam partie

I jest jedną z osób dzięki którym mogę powiedzieć ,że pomimo wszystko miałam piękne dzieciństwo 

I ten obraz pozostanie we mnie na zawsze ....bo przyszedł czas  kiedy czarny kolor będzie jedynym kolorem do noszenia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.