Translate

poniedziałek, 29 lipca 2013

How long have you held me in this water Much too long since my body is numb How long have I been here and where am I And why are my hands tied How long have I been your little altar Your little toy and sacrifice How long have you kept me in these waters In a world where you're God And we are all your servants

widać dla ciebie nie ma rzeczy niemożliwych
nawet wręczenie mi urodzinowego prezentu ,tak abym nie mogła go nie przyjąć  nie jest dla Ciebie problemem

jak zawsze z rozmachem

jak zawsze z klasą

tylko po co  nam to ?
po co kupiłeś mi prezent na urodziny i przysłałeś go kurierem z kwiatami
po co ?

chciałeś mi przypomnieć o Sobie
w czasie kiedy wywalam Ciebie z mojego serca
kiedy kocham do szaleństwa coraz bardziej i bardziej innego ?

nie musiałeś przez te głupie kolczyki w kształcie serduszek od Jacobsa przypominać mi o tym ,że jesteś moją pierdoloną klątwa i najgorszym co mnie w życiu spotkało ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.