Translate

sobota, 11 kwietnia 2009

Piosenka 3

Jezioro Ciemności
Słabnę..
Powoli staczam się na dno..
Bez Twojej miłości jestem nikim
Pragnę Twojej obecności codziennie...
Chcę patrzec w Twoje oczy
Chcę budzić się przy Tobie każdego dnia


Przyjdź uratuj mnie
Wyłów mnie z jeziora ciemności
Uratuj od samotności
Wyrwij mnie z nicości
Nie pozwól jej mnie zabrać


[Jesteś moim życiem
Bez Ciebie nie mogę oddychać
Chcę mieć Ciebie przy sobie
Cały czas
Nie oddalaj się ode mnie
Bądż zawsze przy mnie]

Bez Ciebie jestem nikim
Mylę noc z dniem
Mieszam zmysły w swojej głowie
Jezioro samotności wciąga mnie
Wysysa ze mnie życie
Umieram
Słabnę
Szaleję bez Ciebie...!!!!


[Jesteś moim życiem
Bez Ciebie nie mogę oddychać
Chcę mieć Ciebie przy sobie
Cały czas
Nie oddalaj się ode mnie
Bądź zawsze przy mnie]



Przyjdź uratuj mnie
Wyłów mnie z jeziora ciemności
Uratuj od samotności
Wyrwij mnie z nicości
Nie pozwól jej mnie zabrać


Jestem na dnie
Ciemność ogarnia moją duszę ciało zmysły
Jestem nikim
Czuję tylko mrok
Nagle pojawiasz się Ty
Ratujesz mnie
Zabierasz z jeziora samotności
Przy Tobie znów jestem sobą
Odzyskuję życie
Mam za sobą jezioro ciemności


Przyjdż uratuj mnie
Wyłów mnie z jeziora ciemności
Uratuj od samotności
Wyrwij mnie z nicości
Nie pozwól jej mnie zabrać


[Jesteś moim życiem
Bez Ciebie nie mogę oddychać
Chcę mieć Ciebie przy sobie
Cały czas
Nie oddalaj się ode mnie
Bądź zawsze przy mnie]


Przyjdź uratuj mnie
Wyłów mnie z jeziora ciemności
Uratuj od samotności
Wyrwij mnie z nicości
Nie pozwól jej mnie zabrać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.