Translate

niedziela, 12 kwietnia 2009

Nigdy więcej nigdy więcej nic nie zrobię dla mojej rodziny.Dla nich jestem nikim.Po prostu nikim darmozjadem którego muszą utrzymywać debilką która się nie uczy .Po prostu nikim.
Sami mi to powiedzieli wczoraj zgadało się o maturze ojciec zaczął gadać,że jest na 100%pewien,że nie zdam matury!!!!!!!!!Usłyszeliście kiedyś coś takiego z ust własnych rodziców?Ja tak mało tego kiedyś mama powiedziała,że na pewno nie zdam prawka za pierwszym razem.To tak bardzo boli.Jeszcze jakby było tego mało t ociec dzisiaj powiedział u babci,że zamiast tych 4 ciast które piekłam cały czwartek mogłam narobić 4 ryzy wafla przekładanego masą.To wspaniałe uczucie odrzucenia i niedocenienia przez własnych rodziców.Nikomu tego nie życzę nikomu to najgorsze uczucie na świecie.
Ale może mam za swoje za to,że jestem taka zła,że ranie ludzi i nie potrafię kochać.
Może właśnie tak kończą takie suki i szmaty jak ja !!!
Postanowiłam już dłużej nie wytrzymam nie potrafię nie mogę...nie mogę dalej taj tak żyć Boże to nie na moje siły...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.