Translate

niedziela, 19 kwietnia 2009

Marzenia

Ludzie nie marzcie!!!To nic nie daje.Poprawia nasze samopoczucie ale to tylko na chwilę...Na małą chwilę możemy oderwać się od rzeczywistości tylko na chwilę.Potem zostają frustracje zawiedzenie i niespełnienie.Przestaje marzyć bo i tak moje marzenia się nie spełnią NIGDY!!!!!!
O czym marzyłam.Marzyłam o studiach na KUL potem własna kancelaria,dużo kasy I spełnienie.To nigdy nie nastąpi nigdy moje marzenia się nie spełnią.A wystarczyło jedno zdanie moich rodziców aby pozbawić mnie moich marzeń <<NIE ZDASZ MATURY NAWET NIE MA O CZYM MYŚLEC>>>Zapamiętam to do końca życia jeszcze nigdy nikt nie zrobił mi takiej przykrości nigdy.Nikt nigdy mi czegoś takie okropnego nie powiedział.Od tego dnia wszystko się we mnie zmieniło ta sobota i to jeszcze w Wielkanoc jak można krzywdzić tak swoje własne dziecko?JAK?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.