Translate

piątek, 17 kwietnia 2009

moje życie- nudne i do d...

Znowu to zrobiłam zwróciłam obiad.Nie mogę kiedy jem to nie myślę o smaku ale o tym,że przez to,że to zjem będę gruba i przytyje.Wiem jestem gruba brzydka i nikt nigdy mnie nie zechce i nie pokocha.Jestem beznadziejna!!!!
Moje życie nie ma sensu jest nudne i bezsensowne.Ostatnio mama powiedziała mi,że w głowie mi tylko ciuch i strojenie się a jej odpowiedziałam,że nic innego nie ma w moim życiu.Bo to prawda nic innego nie mam do roboty.Pod ciuchami i makijażem ukrywam wszystkie swoje problem frustracje.Myślę co założę jutro pojutrze na niedzielę,moje życie jest nudne na tyle,że tylko to daje mi poczucie spełnienia,kupując i strojąc się poprawiam swoje samopoczucie i samoocenę.Nie mam nic innego nie mam miłości fajnych znajomych i nie mogę swobodnie rozwijać swoich pasji.Jestem beznadziejna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.