Translate

czwartek, 24 października 2013

I want be yours

pamiętam jak H zjarany ziołem i upity polską wódka spytał mnie jaki powinien być wymarzony mężczyzna według kobiety...

a ja napisałam wtedy najbardziej prawdziwy ,szczery tekst ,który był wtedy wszystkim co we mnie siedziało
lękiem frustracją i zabijaniem samej siebie

a pól roku temu poznałam faceta ,który pasuje do mojego ideału
wiem ,że ideałów nie ma a On nigdy nim ,nie będzie
ale życie pokazało mi ,że Ci najbardziej idealni są najmniej warci moich łez

chce kolejnych 6 miesięcy takiego szczęścia ,nie nie idealnego- normalnego 
potem kolejnych 6 i kolejnych i oby nigdy to nie ustało
o jaka ja naiwna ...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.