Translate

poniedziałek, 21 października 2013

"Bez twoich spojrzeń jestem rzeką ,którą brzegi opściły"V.Popa

Dziś ostatni dzień wszystkiego tego czym żyłam przez ostatnie trzy miesiące

potem po prostu uciekam z tego okropnego miasta

po raz pierwszy w życiu posłucham zaleceń lekarza

dużo snu ,dużo śmiechu i zero stresu

bardzo mi przykro ,że On nie chce jechać ze mną ,chociaż wiem ,że mówi co innego i skrzętnie próbuje zamazać chwilę ,kiedy wymknęły mu się prawdziwe odczucia  ...

myślę też ,że nie ma mnie w jego planach na przyszłość
On się przestał starać,ja też
sama nie wiem czemu ,może po prostu znów się poddałam

czuję ,że dawna magia już dawno się ulotniła i nasz związek wygląda jak tysiące innych ,pospolitych a ja tak nie chce
kiedyś czułam ,że mnie  rozumie ,stara się -a dziś za powtarzanym przez niego w kółko zdaniu Kocham Cię nic się chyba już nie kryje jak tylko oszukiwanie samego siebie ,że jestem wyjątkowa

może uciekam ,uciekam od tego ,co powiedział S na dach T.W podczas ostatniej premiery ...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.