Translate

środa, 2 kwietnia 2014

why does my heart feel so bad

na pytanie czy leki mi pomagają
odpowiem nie wiem ...

nie wiem czy pomagają bo po nich bardziej nie czuję się sobą niż leczoną
 wprawdzie nie chce rzuca się z balkonu ale ...

nie czuje się sobą
nie wiem czy mój ulubiony kolor to jeszcze fioletowy, a czy moim ulubionym reżyserem nadal jest Woody Allen ...
nie wiem o sobie nic

kompletnie nie wiem jak się czuje wiec mnie o to co dzień nie pytajcie

nie pytajcie też czy jestem szczęśliwa ,bo nie ,nie jestem

chciałbym być jak kiedyś
cieszyć się chwilą
wyłapywać z niej szczęście i wyciskać je jak cytrynę

ale taka już chyba nie będę
bo od roku zaspokajam się nędznymi ochłapami życia, które coraz bardziej przypomina marną egzystencję a nie życie pełną piersią



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.