Translate

czwartek, 24 kwietnia 2014

24.04.2013 -24.04.2014-czyli 365 dni nie wiadomo po co

wieczorem ubiegłej soboty zostałam skutecznie wyleczona z resztek nadziei na to, że miłość istnieje
i jest jakaś wartością w życiu człowieka
Zawsze oddawałam serce komuś wyjątkowemu

w sobotę w nocy stwierdziłam, że zeszłam na psy

nie mam ochoty opisywać jaka jestem szczęśliwa i w ogóle ile szczęścia mi dał K przez ten rok
bo ja już nie wiem czym jesteś szczęście

Właśnie w radiu leci piosenka z moim tekstem, który do dziś am na telefonie w notatniku
słowa które wypstrykam w holu bloku przy Marszałkowskiej kiedy czekałam na niego
to były czasy romantycznych randek

rok po susze jego wyprane gacie i do szczęścia z nim brakuje mi... bardzo wiele

dokładnie rok temu o 11:30

3 komentarze:

  1. wracam. jestem. zaczytuję się. współodczuwam i rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ile ja czekałam na Ciebie !obawiałam się jakiejś tragedii, że przestałaś walczyć ...Dziś na blogu odetchnęłam z ulgą .Witaj z powrotem :)

      Usuń
    2. Są ludzie, których nigdy nie opuścimy. Chociaż nie znamy ich osobiście, tęsknimy każdego dnia i czekamy na ponowne 'spotkanie'.

      Usuń

Kochani czytający i komentujący ,pragnę poinformować :
KOMENTARZE ANONIMÓW BĘDĄ KASOWANE!proszę zatem umieszczać swoje inicjały/imiona/pseudonimy.